Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace v rámci sportu
KOCANDOVÁ, Pavlína
Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.
Analýza nabídky biopotravin ve veřejném stravování
KOCANDOVÁ, Pavlína
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat nabídku biopotravin v provozovnách veřejného stravování. Dále pak připravit a provést marketingový výzkum na zjištění nabídky ve veřejném stravování pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část byla věnována teorii, čerpala z odborné literatury a jiných dostupných zdrojů. Tato část se zabývala biopotravinami, řešila, co jsou biopotraviny a jak se označují, jejich zpracování, skladování, evidenci a přepravu. Dále byla tato část věnována ekologickému zemědělství, jeho cílům, kontrole a certifikaci produkce. Řešila i otázku společného stravování a v neposlední řadě se zabývala definicí a teorií marketingového výzkumu. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda vybrané provozovny a zařízení veřejného stravování nabízí některé biopotraviny či ne, kterým biopotravinám dávají přednost, s jakou odezvou se u konzumentů setkali, popřípadě z jakého důvodu nezařazují biopotraviny a zda do budoucnosti uvažují zařadit biopotraviny do své nabídky. Výzkum byl proveden v Jihočeském kraji (okolí Českých Budějovic a Třeboně) pomocí dotazníkového šetření, formou ústního a telefonického dotazování na základě nahodilého výběru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.