Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audit marketingové strategie vybrané firmy
KNĚZKOVÁ, Martina
V bakalářské práci jsem se zabývala auditem marketingového prostředí firmy LUKR ingeneering a.s. Cílem této práce bylo provedení analýzy firmy LUKR ingeneering a.s. a na jejím základě zhodnotit stávající marketingovou strategii a navrhnout řešení vzniklé situace. Zabývala jsem se tedy analýzou marketingového prostředí, jak mikroprostředí, tak i makroprostředí firmy prostřednictvím několika analýz (jako je STEP, analýza konkurence, porterův model pěti sil a jiné), podle kterých jsem situaci ve firmě hodnotila. Dále jsem se pokusila určit přednosti a nedostatky firmy a nakonec předložit řešení k odstranění těchto nedostatků a zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.