Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam přírodního, kulturního a historického potenciálu území v rozvojové praxi
Kleinová, Petra
Diplomová práce se zabývá analýzou území vybraného mikroregionu Hustopečsko a navrhnutím konkrétního nástroje pro jeho rozvoj. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a definice související s danou problematikou. Část aplikační se zaměřuje na komplexní charakteristiku daného území a na zhodnocení jeho přírodního, kulturního a historického potenciálu. Součástí práce je rovněž krátká anketa, týkající se obecného povědomí o mikroregionu Hustopečsko a SWOT analýza. V rámci práce je navržen konkrétní nástroj pro rozvoj mikroregionu, který lze přímo uplatnit v praxi.
Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
KLEINOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je postihnout vývoj a proměnu reklamy v souvislosti s politickými, ekonomickými a sociálními změnami ve společnosti v letech 1918-1989. Práce se zaměřuje především na neverbální složky reklamy (obraz, barva, grafika). Pro pochopení reklamy jako celku je však nutné přihlédnout také ke složce verbální. Dále se diplomová práce snaží potvrdit, nebo vyvrátit teorii, že reklama může být jedním z pramenů pro poznání hodnot a úrovně společnosti. Práce je rozdělena na dva velké celky ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje obecné informace o reklamě, jež podávají přehled o podstatě a fungování reklamy v jednotlivých historických dobách. Teoretická část také přináší poznatky o reklamním diskursu a jeho složkách (verbální a neverbální). Důležitou součástí práce je zařazení reklamy do čtyř etap vývoje československé společnosti v letech 1918-1989. Ve druhé části se práce zaměřuje na analýzu získaného materiálu, který se stal podkladem pro vznik celé této práce. Databázi tvoří přes šest tisíc reklam získaných z tištěných periodik. Materiál byl shromažďován více než rok. Základním pramenem byly deníky, u nichž byla preferována především jejich kontinuita ve vydávání. Vzhledem ke skutečnosti, že se práce snaží postihnout období dlouhé sedmdesát let, je období 1918-1989 rozděleno do čtyř historických etap. Mezníky dělení na etapy se staly významné historické události, které v důsledku znamenaly proměnu československé společnosti. Na základě těchto společenských změn jsou sledovány proměny reklamy a jejich neverbálních složek.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kleinová, Pavlína
2 Kleinová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.