Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši
Hudeček, Martin ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (oponent)
Diplomová práce Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši zkoumá možnosti úspěšné spolupráce mezi uměleckými projekty a silnými individuálními mecenáši. Individuální mecenáš je člověk, který má své potřeby a motivy, na základě kterých se rozhoduje a jedná. Motivace je tedy základní rámec této práce. V první části se autor zaměřuje na poznání teorie motivace, která tvoří nutný základ k aktivizaci jednání a rozhodování. Vyústěním je typologie, kterou je možné aplikovat na při zkoumání potřeb a motivů mecenášů. Aktivní práci s motivací umožňuje sada nástrojů strategického řízení a proces strategického plánování. Další část práce tedy zkoumá, jak nástroje strategického řízení a plánování umožňují poznávat potřeby a reagovat na ně účinným způsobem. Svou pozornost autor soustředí především na poslání a vizi organizace, strategické cíle a plány k jejich naplnění. Vyústěním studia teoretických i praktických zdrojů je potom stanovení hypotéz, které autor ověřuje v praxi. Zde autor zkoumá motivace mecenášů ke spolupráci s uměleckými projekty, připravenost těchto projektů na tato jednání a schopnost využít nástroje strategického řízení k úspěšnému jednání a rozvoji spolupráce. Vyústěním práce je sada případových studií. Ty mají za cíl popsat výchozí stav a ověřit, jaký vliv na proces přípravy a jednání s mecenáši má zprostředkovatel, který kombinuje znalost uměleckých projektů a mecenášů.
Kulturní advokacie
Cajtlerová, Zuzana ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; SMOLÍKOVÁ, Marta (oponent)
Kulturní advokacie, tedy obhajoba kultury a umění, je oblastí, které se po teoretické stránce věnuje v České republice málokdo. Tzv. arts advocacy tak zůstává doménou především zahraniční. Diplomová práce proto zpracovává tuto nezbytnou oblast činnosti každé kulturní organizace v teoretické rovině a rozebírá několik vybraných metod kulturní advokacie a zdrojů její argumentace: určení vlastní prospěšnosti jako základ advokacie, ekonomické dopady kultury jako nový zdroj argumentace, kontakt s volenými zástupci, sdružování a zapojení veřejnosti jako kulturního advokáta. Kromě ní nabízí několik zajímavých případů dobré praxe ze zahraničí. Na základě nabytých znalostí pak reflektuje stav advokacie kultury a umění u nás.
PROMĚNY DIVADLA KOMEDIE
Suková, Eva ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; VEDRAL, Jan (oponent)
Pohled na historii Divadla Komedie od jeho vzniku v roce 1930 až do současnosti (duben 2013), se zvýšenou pozorností na období po roce 1989. Proměny divadelní scény, v jejímž prostoru se za osmdesát let vystřídalo několik významných uměleckých souborů nejen s odlišnými tvůrčími koncepcemi, ale také s rozdílnými právními subjektivitami od příspěvkové organizace, přes společnost s ručením omezeným, až k občanskému sdružení. Pohled na okolnosti, za jakých se soubory měnily, zejména s ohledem na způsob a průběh výběrových řízení. Práce mapuje události zmíněného období na základě dostupných materiálů i osobních zkušeností pamětníků, přičemž popisuje různé varianty provozování divadla, s cílem poukázat na výhody i úskalí, které z toho vyplývají.
Profesionalizace nezávislých souborů
Milaberská, Kristýna ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (oponent)
Bakalářská práce "Profesionlizace nezávislých souborů" se zabývá procesem profesionalizace, který nevyhnutelně provází všechny kulturní organizace, jež se snaží vybudovat si stabilní pozici na kulturním "trhu". Práce je rozdělena na tři části. V první jsou uvedeny obecné teorie kulturního managentu vzahující se k problematice profesionalizace. Druhá část práce se zabývá budováním švédského novocirkusového souboru Cirkusu Cirkör, který je v současné době největším a podnikatelsky nejúspěšnějším novocirkusovým souborem v Evropě. Třetí část práce je věnována Cirku La Putyce a jeho problémům s růstem a proesionalizací. Práce je ukončena praktickými výstupy užitými na příkladu Cirku La Putyka a využívajícími vědomostí a poznatků z předchozích kapitol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.