Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní webové stránky pro testování žáků z matematiky na ZŠ
KANDUS, Václav
Cílem této bakalářské práce je vytvoření interaktivních webových stránek, jež budou zaměřeny na procvičování a testování žáků základních škol z vybraných partií matematiky. Webová aplikace jim dává prostor nejen k procvičování svých dovedností v patnácti kategoriích o třech obtížnostech a přihlašování se do pracovních skupin, ale dále i k vypracovávání a sledování úspěšnosti v testech, které pro ně vytvořil jejich vyučující. Učitelům aplikace umožňuje od již zmíněného vytváření testů a skupin i vkládání vlastních příkladů a monitorování některých statistických ukazatelů, jako například toho, jak si žáci při jimi zadaných úkolech vedli. První část práce se zabývá analýzou obdobně zaměřených stránek a jejich porovnáváním. Druhá část je poté zaměřena na analýzu a návrh samotné aplikace a popisuje stěžejní části jejího vývoje. Následující část se věnuje možným bezpečnostním hrozbám a způsobům, jak jim předejít. Ve čtvrté části práce je popsána implementace systému, jež stručně charakterizuje použité technologie a nástroje při vytváření webové aplikace. Závěrečná část práce popisuje ověření vytvořené aplikace na vybraných základních školách a víceletých gymnáziích.
E-learningový kurz užití počítačového algebraického systému ve výuce matematiky
KANDUS, Václav
Diplomová práce je věnována tématu počítačových algebraických systémů (CAS). Její první část analyzuje a porovnává volně dostupné CAS programy s přihlédnutím k perspektivě vývoje a vhodnosti použití dané aplikace studentem střední školy, popřípadě vysoké školy bakalářského stupně studia. Druhá část kvalifikační práce se věnuje teoretickým východiskům, ze kterých vychází praktická část, jež má za cíl navrhnout a realizovat jednotlivé komponenty kurzu včetně přípravy samotného prostředí, ve kterém kurz bude realizován. Poslední třetí část popisuje a odůvodňuje jednotlivé volby učiněné při návrhu a realizaci samotného e-learningového kurzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.