Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití výroby materiálů práškovou metalurgií pro aplikaci v dopravní a manipulační technice - rešeršní práce
KŮRKA, Martin
Tato rešeršní bakalářská práce se zabývá technologickým postupem metody práškové metalurgie a přípravou práškových materiálů pro aplikace v dopravní a manipulační technice. První část se zaměřuje na sled jednotlivých výrobních operací v podobě přípravy, zpracování, zhutnění, slinování a konečných úprav pro získání finálního výrobku o požadovaných vlastnostech. Druhá část poskytuje přehled konkrétních aplikací a současných trendů ve výrobě materiálů práškové metalurgie. Oblast zahrnuje komponenty motorových ústrojí, řezné materiály, práškově vyvíjené elektrické kontakty, magnetické a porézní materiály. U elektrických kontaktních materiálů se jedná o slitiny na bázi stříbra a mědi. Dalšími popisovanými materiály jsou výchozí hliníkový matricový kompozit (AMC) pro magnetické materiály a slitina Cu-Sn-Zn-Gr pro samomazná ložiska.
Výuka teoretické informatiky pomocí metody CLIL
KŮRKA, Martin
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, přípravou a testováním výuky teoretického tématu z informatiky metodou CLIL. Jako téma jsem si vybral kódování a přenos dat v rámci celku data, informace a modelování. Vytvořil jsem 7 výukových lekcí, které obsahují přes 30 aktivit a odpovídají očekávaným výstupům dle nového RVP ZV v oblasti informatika. Každá lekce má jiné obsahové zaměření. Vytvořené materiály tak pokrývají například téma kódování znaků a čísel, šifrování, využití dvojkové soustavy a její limity, bitmapové obrázky, jejich kódování a komprese dat. Ke všem lekcím jsou připraveny metodické listy v angličtině spolu s pracovními listy. Metodické listy obsahují očekávané výstupy a možné problémy, které mohou nastat. Samotné lekce a aktivity jsou pak detailně popsány v praktické části. Všechny navržené lekce a aktivity jsem následně testoval se žáky 6. ročníku. Vzhledem k tomu, že během mého testování v praxi byly naplněny všechny cíle a očekávané výstupy, jsem došel k závěru, že metoda CLIL je k výuce teoretického tématu z informatiky vhodná. K výuce byla ale potřeba jistá míra podpory v mateřském jazyce, která se snižovala se zvyšující se žákovskou sebedůvěrou. Dále bylo nutné žákům poskytnout podporu v podobě vizuálních pomůcek jako například pracovních listů. Nejdůležitější je pak fakt, že při výuce nebyl upozaděn informatický obsah na úkor rozvoje jazyka a naopak. V teoretické části této diplomové práce popisuji "novou" informatiku podle inovovaného rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, především oblast data, informace a modelování. Dále se v teoretické části zabývám principy, přínosy a metodami metody CLIL.
Online technologie při distanční výuce anglického jazyka
KŮRKA, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním distanční výuky anglického jazyka na středních školách s důrazem na roli online technologií při této výuce. Realizoval jsem šest polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vytipovanými učiteli anglického jazyka. Vybral jsem je na základě dotazníkového šetření mezi studenty prvního ročníku vysoké školy, kteří maturovali z anglického jazyka a měli možnost mi poskytnout kontakt na jejich bývalého učitele. Dále jsem vedl pro triangulaci získaných dat rozhovory se žáky, jež v době výzkumu byli studenty těchto učitelů. Během rozhovorů mě zajímalo, jaké nástroje učitelé při distanční výuce používali, jak se s nimi seznamovali a jakým způsobem o těchto nástrojích dostávali informace. Dále jsem objasnil rozsah a metody při synchronní a asynchronní výuce, jakým způsobem se jednotlivé metody a cíle změnily vlivem distanční výuky. Také jsem se zaměřil na porovnání efektivity distanční výuky oproti prezenční výuce a na překážky bránící efektivní distanční výuce. Rovněž jsem zjišťoval pozitiva a negativa distanční výuky. V poslední řadě jsem zjistil, jaký vliv bude mít zkušenost dotazovaných na budoucí výuku anglického jazyka. V teoretické části této bakalářské práce popisuji online nástroje vhodné pro distanční výuku anglického jazyka.
Princip a použití LED
Kůrka, Martin ; Ryzhenko, Volodymyr (vedoucí práce) ; Vondrášek, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá principem činnosti LED diod a jejich vnitřním uspořádáním. Popisuje základní typy provedení LED diod, které určují výsledné požadované vlastnosti. Práce pojednává o výhodách a nevýhodách LED technologie. Poslední část je věnována aplikacím, ve kterých jsou LED diody použity.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kůrka, Martin
3 Kůrka, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.