Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování na základních školách
Křikavová, Markéta ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování na základních školách Cíle: Cílem práce je porovnat didaktickou interakci učitele a skupiny žáků při výuce lyžování na základních školách. Metody: V této práci byla použita jako základní metoda M ADI (modifikovaná analýza didaktické interakce), která je v podstatě kategoriálním systémem pozorování. Prostřednictvím uvedené metody je možné získat data, která popisují didaktickou interakci mezi učitelem (instruktorem) a žáky. Jedná se konkrétně o formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Další využitou metodou byla anketa. Výsledky: Výsledky práce potvrdily, že struktura didaktické interakce je výrazně ovlivněna lyžařskými dovednostmi žáků, kvalitativní změny v didaktické interakci se u obou sledovaných skupin zásadně neprojevily. Výsledky analýzy i ankety poskytují zpětnou vazbu pro instruktora. Klíčová slova: analýza didaktické interakce, M ADI, lyžování, lyžařský výcvik, střední školní věk
Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování na základních školách
Křikavová, Markéta ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování na základních školách Cíle: Cílem práce je porovnat didaktickou interakci učitele a skupiny žáků při výuce lyžování na základních školách. Metody: V této práci byla použita jako základní metoda M ADI (modifikovaná analýza didaktické interakce), která je v podstatě kategoriálním systémem pozorování. Prostřednictvím uvedené metody je možné získat data, která popisují didaktickou interakci mezi učitelem (instruktorem) a žáky. Jedná se konkrétně o formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Další využitou metodou byla anketa. Výsledky: Výsledky práce potvrdily, že struktura didaktické interakce je výrazně ovlivněna lyžařskými dovednostmi žáků, kvalitativní změny v didaktické interakci se u obou sledovaných skupin zásadně neprojevily. Výsledky analýzy i ankety poskytují zpětnou vazbu pro instruktora. Klíčová slova: analýza didaktické interakce, M ADI, lyžování, lyžařský výcvik, střední školní věk
Lyžařské kurzy po zavedení ŠVP na ZŠ ve Středočeském kraji
Křikavová, Markéta ; Finková, Dana (oponent) ; Matošková, Petra (vedoucí práce)
Název práce: Lyžařské kurzy po zavedení školních vzdělávacích programů na základních školách ve Středočeském kraji Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu lyžařských kurzů na základních školách ve Středočeském kraji po zavedení školních vzdělávacích programů. Metoda: Veškeré údaje byly získány pomocí anketního šetření. Anketa obsahovala otázky uzavřené, škálové, popřípadě ještě doplněné vlastní odpovědí. Tato anketa byla rozeslána mezi učitele tělesné výchovy ve Středočeském kraji. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že prakticky ve všech školách našly lyžařské kurzy své místo ve školních vzdělávacích programech a jsou pravidelně realizovány. V organizaci kurzů nadále přetrvává tradiční způsob, kdy kurz o všech stránkách zajišťuje pořádající škola. Stále větší důraz je kladen na personální zabezpečení lyžařského výcviku, na bezpečnost účastníků a zajištění zdravotnického dozoru. Nadále slabým místem zůstává zabezpečení dozoru nad žáky v době mimo lyžařský výcvik. Klíčová slova: lyžování, lyžařský kurz, tělesná výchova, rámcové a školní vzdělávací programy

Viz též: podobná jména autorů
1 Křikavová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.