Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výpočet nejistot metodou Monte Carlo
Kósa, Valentin ; Šedivá, Soňa (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabírá s nepřesnostmi měření. Popisuje různé typy nejistot, způsoby jejich určení a způsoby zápisu. Dále seznamuje čitatele s metodou Monte Carlo a popisuje její způsob aplikace. Dále aplikuje obě popsané metody: výpočet přesnosti měření pomocí nejistot – metoda GUM a výpočet přesnosti měření pomocí metody Monte Carlo. Metody jsou aplikované při měření výkonu stejnosměrného proudu na odporové zátěži s různými měřícími přístroji.
Modelování elektrických prvků vozidel
Kósa, Valentin ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou elektrických vozidel. Úvodem poskytuje přehled o možných zdrojích elektrické energie a typech pohonů aplikovatelných pro elektrická vozidla. Hlavní části práce je vytvoření modelu vozidla s pohonem a se zdrojem energie v programu Simulink. Výsledný model vozidla obsahuje model superkondenzátoru a synchronního motoru s permanentním magnetem. Vozidlo v modelu je představováno pomocí zátěže elektrického pohonu. V závěru práce jsou na vytvořeném modelu provedeny simulace jízd a následně jsou výsledky analyzovány.
Výpočet nejistot metodou Monte Carlo
Kósa, Valentin ; Šedivá, Soňa (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabírá s nepřesnostmi měření. Popisuje různé typy nejistot, způsoby jejich určení a způsoby zápisu. Dále seznamuje čitatele s metodou Monte Carlo a popisuje její způsob aplikace. Dále aplikuje obě popsané metody: výpočet přesnosti měření pomocí nejistot – metoda GUM a výpočet přesnosti měření pomocí metody Monte Carlo. Metody jsou aplikované při měření výkonu stejnosměrného proudu na odporové zátěži s různými měřícími přístroji.
Modelování elektrických prvků vozidel
Kósa, Valentin ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou elektrických vozidel. Úvodem poskytuje přehled o možných zdrojích elektrické energie a typech pohonů aplikovatelných pro elektrická vozidla. Hlavní části práce je vytvoření modelu vozidla s pohonem a se zdrojem energie v programu Simulink. Výsledný model vozidla obsahuje model superkondenzátoru a synchronního motoru s permanentním magnetem. Vozidlo v modelu je představováno pomocí zátěže elektrického pohonu. V závěru práce jsou na vytvořeném modelu provedeny simulace jízd a následně jsou výsledky analyzovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.