Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komerční komunikace nadnárodní firmy s ohledem na specifika českého trhu
Jenčušová, Michala ; Ing. Milan Postler, Ph.D. (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je, na základě nástrojů komunikace a dimenzí národních kultur, analýza komunikačních kampaní produktu Povinného ručení pojišťovny UNIQA na českém trhu v letech 2006 a 2007 a na srbském trhu v roce 2007 jejich vzájemná komparace. Provádím vždy deskripci dané kampaně co do načasování, cílové skupiny a použitých médií a dále pak její analýzu dle použitých aktivit, ve které se zaměřuji také na ohlas a její výsledky. Nedílnou součástí je také komparace specifik českého a srbského trhu z hlediska nejen jeho aktuální situace a potenciálu do budoucna, ale také cílové skupiny a specifik samotných komunikačních kampaní.
Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice
Veselík, Marek ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jenčušová, Michala (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je na základě analýzy a následné komparace reklamních kampaní vybraných bankovních ústavů nalézt odpověď na otázky, jak vnímají lidé bankovní reklamu, jaký charakter mají bankovní reklamy, na jaké cílové skupiny ve svých reklamních sděleních banky cílí, která média k těmto účelům používají, jak vysoké částky ročně vynakládají na nákup mediálního prostoru, jak se následně tyto reklamní kampaně projevují v ziscích bank a v neposlední řadě navrhnout bankovním institucím nové možnosti komunikace, kterými mohou oslovovat své současné i potenciální klienty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.