Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Jelenská, Andrea
Tato diplomová práce se zaobírá spotřebitelským chováním na trhu s alkoholickými nápoji v České republice a EU. Práce se zabývá informacemi o vývoji spotřeby alkoholických nápojů, faktory ovlivňující spotřebu a následnými dopady konzumace. V práci jsou v sekundární analýze využity hlavně databázové zdroje WHO, Eurostat a ČSÚ a k primární analýze vlastní dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Výstupem práce je určení faktorů ovlivňující individuální spotřebu, zhodnocení dopadů a následné stanovení opatření pro snížení spotřeby v České republice pomocí marketingových nástrojů.
Marketingová komunikace portálu DigitalColor
Jelenská, Andrea
Jelenská, A., Marketingová komunikace portálu DigitalColor. Bakalářská práce. Brno: 2015. Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace fotografického portálu DigitalColor. V teoretické části jsou definovány pojmy a nástroje pojící se k marketingové komunikaci. Praktická část je soustředěna na samotný návrh propagace a s tím související analýzu současné marketingové komunikace portálu, analýzu konkurence a segmentaci s identifikací hlavní cílové skupiny. Na základě zjištěných poznatků byly provedeny nové návrhy marketingové komunikace portálu spolu s kalkulací nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.