Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza jako podklad pro podnikatelský plán
Gabzdylová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Janoutová, Jana (oponent)
Strategická analýza jako podklad pro podnikatelský plán se zaměřuje na vstup na zahraniční trh, konkrétně Rakousko, spojený se vznikem penzionu. V teoretické části jsou analýzy se zaměřením na externí analýzy a je zde zpracována i finanční část. K vyhodnocení slouží praktická část, ve které je hlavním cílem zjištění toho, jestli má smysl na základě výsledků z externích analýz a finanční části pokračovat dalším analyzováním pomocí interních analýz, a dále případně podnikatelským plánem. Hlavním závěrem tak je, jestli má smysl, projekt realizovat. Důležitou roli v práci má i dotazníkové šetření a vhodně zvolená segmentace potenciálních zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janoutová, J.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.