Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu
Jandová, Iveta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hnídek, Michal (oponent)
Diplomová práce s názvem "Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu" se věnuje především výzkumu megatrendu a jeho marketingového potenciálu pomocí kvalitativní metody Delfi, tedy dotazování odborníků. Spolu s daty MML-TGI se podařilo odkrýt budoucí megatrend ve formě vzniku nové platformy nahrazující současný internet a formulaci jeho marketingového dopadu. Samotná práce pojednává o teoretickém úvodu do světa megatrendů, vymezuje pojem megatrend, pokusy o predikci budoucnosti, obecnou charakteristiku megatrendů, odkrytí současných megatrendů, způsoby jak se s megatrendy vypořádat a také uvádí příklady ze současné praxe firem reagujících na megatrendy. Následuje teoretické pojednání o výzkumu, především o metodě Delfi. Poté je detailně popsán průběh celého výzkumu, tedy definice problému a stanovení cíle výzkumu, dále pak tvorba plánu získání potřebných informací zahrnující taktéž výběr, oslovení a komunikaci s odborníky, poté následuje implementace plánu, neboli zahájení dotazování, sběr a analýza data, a to nejen z Delfi dotazování, nýbrž taktéž z dat MML-TGI, a na závěr shrnutí plynoucí z výzkumu, tedy vymezení nového megatrendu v podobě vzniku nové platformy nahrazující současný internet a jeho marketingového potenciálu. Součástí práce je, jako představitel určité hrozby pro platformu, kapitola věnována právní úpravě marketingové komunikace v České republice. Cíl diplomové práce tedy spočívá v provedení výzkumu a odkrytí budoucího megatrendu a jeho marketingového potenciálu. Hlavní cíl je podmíněn cílem vedlejším, spočívajícím v získání relevantních informací, pomocí kterých bude možné odkrýt budoucí megatrend a jeho marketingový potenciál. Tato diplomová práce tedy řeší problém v podobě možnosti předpovědi budoucího megatrendu a jeho marketingového potenciálu, zejména ve vztahu dostupnosti a dostatku relevantních důvěryhodných informací.
Výhody a nevýhody podnikání v jednotlivých právních formách obchodních společností
Jandová, Iveta ; Kalinová, Miluše (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
V práci "Výhody a nevýhody podnikání v jednotlivých právních formách obchodních společností" se zaměřuji se na stanovení kladů a záporů národních forem obchodních společností podle platné právní úpravy v České republice. Pozornost věnuji znakům potřebným při rozhodování před vstupem do podnikání a při volbě právní formy obchodní společnosti. Získané poznatky podložím zkušenostmi z podnikatelského prostředí v České republice a na závěr veškeré teoretické i praktické informace shrnu a vyvodím závěr. Stanovený cíl mé práce tedy sestává ze snahy srozumitelně a přehledně uspořádat danou problematiku a z vyvození důvěryhodného závěru podloženého příkladem z praktického podnikatelského prostředí.

Viz též: podobná jména autorů
5 JANDOVÁ, Ivana
5 Jandová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.