Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Janáčková, Jitka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je posoudit vliv značky na kupní chování vybraného segmentu na trhu mobilních telefonů a navrhnout doporučení pro budování silné značky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s marketingovým řízením, marketingovým mixem, značkou, kupním chováním a kupním rozhodovacím procesem. Ve vlastní práci je charakterizován světový trh chytrých telefonů a následně největší společnosti působící na trhu. Tyto společnosti jsou následně analyzovány a komparovány na základě jejich marketingové strategie. Práce je završena dotazníkovým šetřením s cílem posoudit jednotlivé marketingové podněty a odhalit jednotlivé faktory, které jsou nejdůležitější pro spotřebitele vlastnící chytrý telefon a mezi nimi poměřit vliv značky. V závěru práce jsou shrnuty nejdůležitější zjištění a navrhnuta doporučení pro budování silné značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.