Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování
JIRKA, František
Bakalářská práce Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování se zabývá postojem studentů středních odborných škol k hodnocení ve vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován proces hodnocení, dále se zde věnujeme pojmu školní hodnocení funkcím, formám a také metodám, které jsou používány. Pozornost je věnována také aktuálnímu problému - tedy využití klasifikace a slovní hodnocení. Charakterizujeme oba způsoby a také zmiňujeme, jaké jsou jejich přednosti, ale i naopak v čem jsou pro hodnocení nevyhovující. Praktická část je tvořena výzkumem, který se snaží vyšetřit, jaké jsou názory studentů středních škol na úlohu hodnocení ve vyučovacím procesu. Jako výzkumná metoda byl zvolen dotazník, protože je považován za objektivní, racionální, je možné jej snadno vyhodnotit a především poskytuje dobrou možnost srovnávání. Odpovědi studentů jsou zpracovány v grafech, které jsou náležitě okomentovány. Na základě získaných informací je možné vyvodit, jak je současný systém hodnocení studenty reflektován a zda je funkční.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jirka, Filip
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.