Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přihlašování na témata bakalářských, diplomových prací a ke státním zkouškám
Quast, Karel ; Ing. Alena Buchalcevová, Ph.D. (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí témat na bakalářské a diplomové práce, přihlašování studentů na témata těchto prací a přihlašováním se na státní zkoušky a obhajoby. V rámci této práce je provedena analýza oblasti a návrh, jak přihlašování provádět elektronicky. Cílem této práce je zpracovat návrh řešení, které by studentům ušetřilo nutnost fyzické přítomnosti při registraci témat bakalářských a diplomových prací a přihlašování státních zkoušek a obhajob. V této souvislosti je rovněž žádoucí usnadnit vedení agend spojených s registracemi a přihlašováním pro sekretářku katedry a tajemnici. Analýza je v této práci prováděna převážně metodikou UML, návrh obsahuje detailní ERD model a návrhy obrazovek budoucí aplikace. Hlavním přínosem této práce je kompletně zpracovaný návrh řešení, na základě kterého je možné začít s implementací aplikace.
Standardy a doporučení pro návrh uživatelského rozhraní aplikací
Kmínek, Jiří ; Ing. Alena Buchalcevová, Ph.D. (vedoucí práce)
Tématem práce je uživatelského rozhraní, vysvětlení jeho významu a použití při tvorbě nových počítačových aplikací. Cílem je pochopení nutnosti správně navrženého uživatelského rozhraní aplikací na základě platných standardů a doporučení tak, aby byly vyvíjené aplikace budoucím uživatelem co nejlépe využity. Práce podrobněji vysvětluje některé platné standardy, obecné principy, normy a doporučení týkající se uživatelského rozhraní a na konkrétních příkladech je dokumentuje. Práce je pojata jako stručné shrnutí a seznámení s problematikou, a to především pro práci programátorů při tvorbě funkčních a uživatelsky příjemných aplikací.
Standardy a doporučení pro návrh uživatelského rozhraní
Šafář, Petr ; Ing. Alena Buchalcevová, Ph.D. (vedoucí práce)
Tato práce se vztahuje k tématu o uživatelském rozhraní a jeho návrhu. Hlavním cílem je přiblížit čtenáři pravidla a doporučení, které jsou potřebná pro vytvoření uživatelsky přátelských rozhraní. Tato pravidla jsou vytvářena velkými softwarovými giganty, jako je tvůrce operačního systému Windows firma Microsoft. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnovaná vysvětlení pojmu uživatelské rozhraní. Dále se zabývá vědní disciplínou HCI a jejím vlivu na návrh uživatelského rozhraní. Druhá část pak mapuje vývoj UI. Hlavní část bakalářské práce je zaměřena na samotný návrh uživatelského rozhraní. Nejprve řeším umístění fáze návrhu v celkovém vývojovém cyklu. Dále pak uvádím jednotlivá pravidla pro tvorbu uživatelsky přátelského rozhraní a jejich uplatnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.