Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Hyžák, Vít ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem návrhu je mimo jiné úprava směrového a výškového řešení kolejí včetně úprav železničního spodku a spodku a 2 ostrovní nástupiště s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Hyžák, Vít ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá příčným odporem pražců s plastovými pražcovými kotvami EVA V. Součástí práce je porovnání naměřených hodnot příčného odporu pražců s pražcovými kotvami z plastu, z oceli a bez kotev. Dále tento dokument obsahuje srovnání příčného odporu pražců s plastovými pražcovými kotvami v době krátce po rekonstrukci železničního svršku s hodnotami naměřenými s odstupem přibližně 7 měsíců na téže trati a stanovení, zda je tento typ kotev vhodný pro použití v konstrukci trati.
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Hyžák, Vít ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem návrhu je mimo jiné úprava směrového a výškového řešení kolejí včetně úprav železničního spodku a spodku a 2 ostrovní nástupiště s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Hyžák, Vít ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá příčným odporem pražců s plastovými pražcovými kotvami EVA V. Součástí práce je porovnání naměřených hodnot příčného odporu pražců s pražcovými kotvami z plastu, z oceli a bez kotev. Dále tento dokument obsahuje srovnání příčného odporu pražců s plastovými pražcovými kotvami v době krátce po rekonstrukci železničního svršku s hodnotami naměřenými s odstupem přibližně 7 měsíců na téže trati a stanovení, zda je tento typ kotev vhodný pro použití v konstrukci trati.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.