Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HR marketing a jeho souvislost s recruitmentem
Vejplachová, Iva ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Hyťha, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat personální marketing v daném podniku a popsat jeho souvislost se získáváním a výběrem pracovníků. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s pojmem personálního marketingu a procesu recruitmentu a je orientována na podrobnější popis personálních činností. Tato část vznikla nastudováním odborné literatury. Praktická část je věnována personálnímu marketingu a procesu recruitmentu v Československé obchodní bance, a.s. Na základě popisu jednotlivých činností, jejich analýzy a srovnání s Komerční bankou a Českou spořitelnou předkládám doporučení pro zlepšení a optimalizaci tohoto procesu. Záměrem práce je navrhnout opatření, která posílí vnímání značky ČSOB jako kvalitního zaměstnavatele a pomůžou při získávání větších množství kvalitních kandidátů z pracovního trhu.
Systém rozvoje kompetencí v ČSOB a.s.
Vaňasová, Miroslava ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Hyťha, Pavel (oponent)
Práce popisuje a hodnotí současný stav rozvoje kompetencí manažerů v ČSOB, a.s. a také má za cíl zjistit, jak jsou se současnou situací spokojeni. Došla jsem k závěru, že manažeři ke svému rozvoji nejvíce využívají metody, které nepatří mezi jimi preferované. Také si na základě sebehodnocení nemyslí, že sledované kompetence ovládají na optimální úrovni. Proto bych doporučila zaměřit se na preferované metody, a tak se pokusit optimalizovat celý systém rozvoje z hlediska preferencí manažerů. Díky tomu by se mohla zvýšit spokojenost zaměstnanců a tím pádem i efektivita celého systému rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.