Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of E-commerce for Fitness factory, s.r.o.
Husár, Marián ; Šuľová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with design of e-shop for Fitness factory, s.r.o.. The company is launching new product line of sport fashion brand WANT. The final solution is designed to meet the company’s requirements with focus on the newest trends in online marketing.
Kapitálová přiměřenost komerčních bank
Husár, Marian ; Kotáb, Petr (vedoucí práce) ; Kohajda, Michael (oponent)
Cílem práce je analyzovat některé problémy kapitálové přiměřenosti. Diplomová práce se skládá ze tří kapitol, z nichž každá se zabývá specifickými aspekty kapitálové přiměřenosti. První kapitola je úvodní a objasňuje smysl kapitálové přiměřenosti. Práce má dva hlavní cíle. Druhá kapitola se zabývá dokumenty Basilejského výboru pro bankovní dohled, příslušnými předpisy EU a českou legislativou. Metodika použitá v této kapitole spočívá na srovnávací právní analýze a podrobném rozboru současné české úpravy. Prvním cílem je vyjasnit právní otázky spojené s prováděním a účinným vynucováním stávajících pravidel kapitálové přiměřenosti, se zaměřením na klíčový problém inkonsistence implementace mezi státy. Třetí kapitola popisuje důvody pro přijetí nových regulatorních pravidel kapitálové přiměřenosti v souvislosti s nedávnými turbulentními změnami na finančních trzích. Učinění závěru, zda jsou pravidla Basel III dostačující reakce, je druhým hlavním cílem. Kapitola se zaměřuje na analýzu Baselu III jako celku s některými praktickými poznámkami na probíhající implementaci ve světě a v České republice. Pravidla BCBS je nutné provádět velmi důsledně, aby fungovala správně. Ať už částečnou nebo neúplnou implementací pravidel BCBS nebo vnitrostátními diskrecemi a opcemi v rámci směrnic CRD, globální finanční...
Design of E-commerce for Fitness factory, s.r.o.
Husár, Marián ; Šuľová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with design of e-shop for Fitness factory, s.r.o.. The company is launching new product line of sport fashion brand WANT. The final solution is designed to meet the company’s requirements with focus on the newest trends in online marketing.

Viz též: podobná jména autorů
2 Husar, Martin
3 Husár, Marián
2 Husár, Matej
4 Husár, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.