Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social Media Marketing in Fast Moving Consumer Goods Industry
Huber, Markus
Cílem této práce je analyzovat využití sociálních médií v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží v Rakousku. Použitými metodami jsou studium literatury, internetové vyhledávání, hodnocení interních dat od klientů marketingové agentury, kteří působí v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží. Práce analyzuje vybrané klíčové indikátory úspěchu na sociálních médiích s důrazem na facebook, hodnotí jejich vývoj ve sledovaném období, a doporučuje hlavní možnosti budoucích opatření za účelem dosažení zlepšení v klíčových indikátorech.

Viz též: podobná jména autorů
4 Huber, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.