Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace marketingového plánu vybrané nábytkářské firmy
Hubíková, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na inovaci marketingového plánu nábytkářské firmy Minár Interiér s. r. o. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy. V praktické části je navazováno na teoretickou. Je zde popsán stávající stav firmy a její aktuální marketingový plán. Na základě těchto poznatků je vytvořen inovovaný marketingový plán firmy. Cílem práce je vytvoření marketingového plánu a stanovení nových marketingových cílů.
Návrh interiéru nábytkové prodejny
Hubíková, Lucie
Bakalářská práce se stručně zabývá historií a současným stavem obchodu s nábytkem. Zaměřuje se na kategorizaci prodejen na území České republiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody s nábytkem. Pojednává o požadavcích nábytkových výstavních ploch. Nezbytnou část tvoří průzkum trhu a vlastní půdorysné řešení dané prodejny. Vybrané řešení je vyobrazeno vizualizací. Dále je vytvořen návrh řešeného výstavnického prvku včetně jeho cenové kalkulace, výkresové dokumentace a vizualizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.