Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh ocasních ploch soutěžního modelu letounu
Hub, Pavel ; Šurkala, Martin (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem ocasních ploch pro nový model soutěžního letounu. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge 2019 a návrhovou koncepcí letounu. Rešeršní část se zabývá konfiguracemi ocasních ploch, jejich parametry a statistickým rozborem komerčně vyráběných modelů. Nejvhodnější konfigurace jsou pak podrobněji porovnány, přičemž jsou provedeny základní výpočty podélné stability. V poslední části je realizován výpočet zatížení a konstrukční návrh ocasních ploch včetně dimenzování některých nosných prvků.
Návrh využití letounu Z 143 Lsi pro akrobatický provoz
Hub, Pavel ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dopadem daných konstrukčních úprav na letoun firmy Zlín Aircraft Z 143 Lsi, jejichž cílem je umožnit provoz letounu v akrobatické kategorii dle předpisu FAR-23. Zásadní částí práce je definice rozmezí letových konfigurací s ohledem na pevnostní omezení a letové výkony letounu. Práce se dále zabývá vlivem těchto změn na provoz v kategoriích normální a cvičná. Poskytnut je také přehled o certifikačních procedurách nutných k umožnění provozu. Cílem práce je poskytnout firmě podklady potřebné k rozhodnutí o vhodnosti konceptu.
Návrh využití letounu Z 143 Lsi pro akrobatický provoz
Hub, Pavel ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dopadem daných konstrukčních úprav na letoun firmy Zlín Aircraft Z 143 Lsi, jejichž cílem je umožnit provoz letounu v akrobatické kategorii dle předpisu FAR-23. Zásadní částí práce je definice rozmezí letových konfigurací s ohledem na pevnostní omezení a letové výkony letounu. Práce se dále zabývá vlivem těchto změn na provoz v kategoriích normální a cvičná. Poskytnut je také přehled o certifikačních procedurách nutných k umožnění provozu. Cílem práce je poskytnout firmě podklady potřebné k rozhodnutí o vhodnosti konceptu.
Porovnání klonů odrůdy Tramín po stránce kvalitativní a kvantitativní
Hub, Pavel
ABSTRAKT Cílem této práce bylo zhodnotit kvalitativní a kvantitativní parametry u klonů odrůdy Tramín. Na úvod popisuje odrůdu Tramín, její původ, rozšíření, mutace a klony a věnuje se také problematice požadavků na stanoviště, odolnosti odrůdy, pěstitelským vlastnostem a klimatickým podmínkám v oblasti pokusné viniční trati. V samotném experimentu jsou pak popsána fakta k jednotlivým analýzám klonů s uvedením metodiky, popisem stanoviště, na kterém byl proveden sběr hroznů a jejich vyhodnocení. Vzhledem k výsledkům porovnávání jednotlivých klonů ze stejné lokality by bylo vhodné nezaměřovat se pouze na jeden klon, ale vždy alespoň na tři klony, které se budou navzájem podporovat. A to nejen při technologii výroby, ale i co se týká senzorických vlastností, kdy jeden klon podpoří ten druhý či třetí v tom, co jednomu klonu chybí. Bude jistě vhodné se také zaměřit na závislost mikro klimatických podmínek, půdních podmínek aj. Hlavním cílem bylo doporučit vhodnost kombinaci klonů odrůdy Tramín s různými vlastnostmi pro výrobu kvalitního vína dle získaných dat. Dle dosažených výsledků bych navrhoval zaměřit se na pěstování klonů francouzský, a to klon 47 a 1077, které poskytují příjemnou kořenitost a také na klon 46-106, který dává vína květinových tónů, ovocnosti a jemnou aromatickou. poněvadž se navzájem velice dobře doplňují jak po stránce výnosů, tak i z hlediska kvality a aromatiky vyrobených vín.
Návrh ocasních ploch soutěžního modelu letounu
Hub, Pavel ; Šurkala, Martin (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem ocasních ploch pro nový model soutěžního letounu. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge 2019 a návrhovou koncepcí letounu. Rešeršní část se zabývá konfiguracemi ocasních ploch, jejich parametry a statistickým rozborem komerčně vyráběných modelů. Nejvhodnější konfigurace jsou pak podrobněji porovnány, přičemž jsou provedeny základní výpočty podélné stability. V poslední části je realizován výpočet zatížení a konstrukční návrh ocasních ploch včetně dimenzování některých nosných prvků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.