Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR.
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla potvrzena...
Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR.
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla potvrzena...
Komplexní zhodnocení lyžařských výcvikových kurzů na vybraných základních školách v ČR
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
1 Abstrakt Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla...
Lyžařský výcvik začátečníků staršího školního věku a hodnocení úrovně zvládnutých lyžařských dovedností
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: Lyžařský výcvik začátečníků staršího školního věku a hodnocení úrovně zvládnutých lyžařských dovedností. Cíl: Připravit pro ověření v budoucí diplomové práci návrh programu lyžařského výcviku začátečníků staršího školního věku vč.návrhu na hodnocení úrovně zvládnutých lyžařských dovedností. Metody: Jedná se o rešeršní práci, ve které byl na základě analýzy teoretických informací a následné syntézy poznatků zpracován návrh programu lyžařského výcviku pro začátečníky staršího školního věku. Pro hodnocení úrovně zvládnutých lyžařských dovedností je navržena analýza videozáznamu na počátku a na konci výcviku metodou subjektivní posuzovací škály, konkrétně standardní škály, vytvořené na základě definovaných kriterií. Výsledky: V práci je vytvořen návrh programu lyžařského výcviku začátečníků staršího školního věku ve formě tabulky a dále je uveden i podrobný popis uvažovaných cvičení. Pro posouzení úrovně zvládnutých lyžařských dovedností jednotlivých žáků je navržena analýza videozáznamu vybraných pěti cvičení, jejichž úroveň provedení bude posuzována podle standardní škály s definovanými kriterii. Klíčová slova: Starší školní věk, lyžování dětí, lyžařský výcvikový kurz, posuzovací škála

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.