Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikace filmového festivalu v praxi
Horčicová, Kateřina ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠVECOVÁ, Marta (oponent)
Základem této práce je teoretický popis marketingové komunikace a jejích nástrojů, následovaný výkladem a analýzou marketingové komunikace filmového festivalu Mezipatra. V práci využívám znalost odborných pojmů z marketingu, které ilustruji konkrétními příklady a postupy z prostředí filmového festivalu. Sleduje se nutnost přizpůsobení marketingových postupů v neziskovém prostředí, možnost zacílení jednotlivých nástrojů na cílové publikum a jejich efektivita v dosahování určených cílů. Důležitou součástí práce je také pojem corporate identity, který zásadně ovlivňuje podobu marketingových komunikací obecně, nejen v neziskovém sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.