Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Smooth Minecraft terrain rendering
Hopfer, Eduard ; Iser, Tomáš (vedoucí práce) ; Gouder, Darryl (oponent)
Zajímavý terén je páteří každého virtuálního světa. Aby mohl terén obsahovat prvky jako jeskyně, převisy a oblouky, musíme zachytit jeho vnitřní strukturu. Jinými slovy, potřebujeme objemový model terénu. Minecraft je známý svými bohatými, procedurálně generovanými světy. Interně tyto světy používají objemovou reprezentaci - 3D mřížku voxelů. I když tyto hranaté světy vypadají působivě, často chceme mít terén souvislý. Cílem této práce je vytvořit nástroj, který dokáže vizualizovat světy Minecraftu jako hladké povrchy. Zkoumáme způsoby použití Minecraftu jako zdroje objemových dat terénu. Hladká scéna je vytvořena extrakcí funkce pole a polygonizací implicitního povrchu, který definuje. Uživatel může upravit vzhled hladké scény prostřednictvím několika parametrů. Aplikace také podporuje průzkum nekonečných světů Minecraftu v reálném čase. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.