Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Goossens, Peter ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Holland, H (oponent)
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako strategie ve vztazích se zákazníky. Dva hlavní komponenty práce jsou mobile marketing a CRM. Mobile marketing je částí marketingového mixu, zejména propagace. CRM je na druhé straně podnikatelskou strategií, která je určena ke snížení nákladů a nárůstu efektivity prostřednictvím loyality zákazníků. Podle Pousstchi and Wiedemann (2006) existuje 6 cílů mobile marketingu a mobile kampaň je založena na 12 základních faktorech, které vedou k úspěchu (Scornavacca E., McKenzie J.). Mobilní zařízení jsou osobními přístroji, která jsou velmi rozšířena a využívána i ve volném čase, proto je zajímavé je využít jako marketingové medium. Marketingoví pracovníci mají několik možností, jak oslovit zákazníky s využitím mobilních zařízení vedle internetu a nových technologií jako 3G a Wifi. SMS a MMS jsou další dvě běžně užívané služby. Závěrem ke konstatováno, že mobile marketing -- pokud je správně užíván -- se může stát strategií CRM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.