Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autorskoprávní ochrana herního softwaru
Holbík, Ľudovít ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Křesťanová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou videoher jako stále důležitější součástí softwarového práva. Jejich rostoucí ekonomický potenciál s sebou přinesl mnoho právních problémů, které zde byly analyzovány. Práce se zabývá zejména oblastí autorského práva, nicméně částečně zasahuje i do odvětví jiných, jakými jsou právo správní, trestní a občanské. V průběhu psaní jsem se snažil zaměřit na aspekty, které jsou typické pro videohry, jakožto specifický druh díla a které je odlišují od jiných děl, zejména pak od "klasických" počítačových programů. V první kapitole se nachází úvod do problematiky, vytyčení cíle práce a krátké shrnutí historie videoher od čtyřicátých let až po současnost. V druhé kapitole je uvedena odborná terminologie, se kterou tato práce operuje spolu s nastíněním určitých problémů, které jsou způsobeny snahou o vymezení některých pojmů. Dále následuje rozpracování zákonných pojmů, jako jsou autor, dílo a počítačový program. Práce pokračuje úvahou o možném zařazení videohry pod ten který druh díla tak, jak je definován v autorském zákoně a zabývá se možností samostatné kategorie díla pro videohry. Následuje vymezení obsahu autorských práv, jejich dělení na osobnostní a majetková, s důrazem na charakteristiku jednotlivých druhů majetkových práv. V šesté kapitole se nachází...
Autorskoprávní ochrana herního softwaru
Holbík, Ľudovít ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Křesťanová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou videoher jako stále důležitější součástí softwarového práva. Jejich rostoucí ekonomický potenciál s sebou přinesl mnoho právních problémů, které zde byly analyzovány. Práce se zabývá zejména oblastí autorského práva, nicméně částečně zasahuje i do odvětví jiných, jakými jsou právo správní, trestní a občanské. V průběhu psaní jsem se snažil zaměřit na aspekty, které jsou typické pro videohry, jakožto specifický druh díla a které je odlišují od jiných děl, zejména pak od "klasických" počítačových programů. V první kapitole se nachází úvod do problematiky, vytyčení cíle práce a krátké shrnutí historie videoher od čtyřicátých let až po současnost. V druhé kapitole je uvedena odborná terminologie, se kterou tato práce operuje spolu s nastíněním určitých problémů, které jsou způsobeny snahou o vymezení některých pojmů. Dále následuje rozpracování zákonných pojmů, jako jsou autor, dílo a počítačový program. Práce pokračuje úvahou o možném zařazení videohry pod ten který druh díla tak, jak je definován v autorském zákoně a zabývá se možností samostatné kategorie díla pro videohry. Následuje vymezení obsahu autorských práv, jejich dělení na osobnostní a majetková, s důrazem na charakteristiku jednotlivých druhů majetkových práv. V šesté kapitole se nachází...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.