Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti výrobních podniků
Holčapková, Zuzana
Diplomová práce se zabývá formulací doporučení pro malé výrobní podniky ke zvýšení jejich výkonnosti a posílení jejich konkurenceschopnosti. K naplnění stanoveného cíle je využito více přístupů, a to finančních i nefinančních. Konkrétně je v práci provedena finanční analýza, ekonomická přidaná hodnota, Weckertova analýza a model Balanced Scorecard. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou popsány a vysvětleny uvedené přístupy a metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na dva vybrané malé výrobní podniky. Tyto podniky jsou nejdříve stručně charakterizovány, poté následuje jejich finanční analýza, výpočet ekonomické hodnoty, Weckertova analýza vnitřního prostředí a návrh základního rámce modelu Balanced Scorecard. V závěrečné části práce jsou shrnuty a zhodnoceny výsledky použitých metod a jsou navržena doporučení ke zvýšení výkonnosti a posílení konkurenceschopnosti daných podniků. Kromě toho je zde posouzena možnost zobecnění využitých postupů a návrhů pro další podniky z dané oblasti.
Strategická analýza podniku zabývajícího se obchodem a distribucí hasicí techniky a návrhy na jeho další rozvoj
Holčapková, Zuzana
Holčapková, Z. Strategická analýza podniku zabývajícího se obchodem a distribucí hasicí techniky a návrhy na jeho další rozvoj. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Literární rešerše je vypracována na základě studia odborné literatury a je zde shrnuta problematika týkající se tématu práce. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části. Po představení pod-niku je pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil provedena analýza vnějšího prostředí podniku a jsou popsány příležitosti a hrozby, které na podnik působí. Následuje analýza vnitřního prostředí podniku, vypracovaná na základě interních zdrojů, a jsou shrnuty silné a slabé stránky podniku. Po dokončení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí je provedena analýza SWOT, která kombinuje příležitosti a hrozby okolí se silnými a slabými stránkami podniku, a na jejímž základě jsou na závěr podniku předloženy návrhy na jeho další rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.