Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce
Hlávková, Barbora
Hlávková Barbora. User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá oblastí User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce zkoumané na generaci Y. Ke zjištění vnímání credibility na e-shopech byl využit eye trackingový výzkum (n = 30) rozšířen o rozhovory (n = 30) a následné dotazníkové šetření (n = 155). Cílem práce je navrhnout doporučení pro oblast e-commerce z hlediska důvěry získávané spotřebiteli.
Doporučení rozvoje firemní nadace v ČR
Hlávková, Barbora
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (CSR) se zaměře-ním na firemní filantropii. Práce popisuje CSR aktivity a činnost Nadace O2 společnosti Telefónica. Konkrétně program Think Big, určený pro mladé lidi. Program Think Big je zkoumán v dalších Evropských zemích (Spolková republika Německo, Velká Británie, Irsko, Slovenská republika a Španělsko). Následně je vytvořeno doporučení pro rozvoj Nadace O2 na základě zkušeností ze zahraničních poboček.

Viz též: podobná jména autorů
2 HLÁVKOVÁ, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.