Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití loutky při seznamování nového kolektivu žáků
Hicklová, Kamila ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Tématem práce je využití loutek při seznamování nového kolektivu žáků na 1. stupni základní školy. Diplomová práce se v teoretické části zabývá funkcí a potenciálem loutky při jejím využití v hodinách na prvním stupni základní školy, rozebírá jednotlivé druhy loutek, zaměřuje se také na loutkoherce - jaký by měl být, co by měl umět a ovládat. Dále se zabývá mizanscénou a vše, co k ní patří, navíc se celá jedna kapitola věnuje smyslům loutky. Praktická část byla provedena akčním výzkumem v malotřídní škole (1. a 2. ročník) a zabývá se dvěma výukovými bloky - jeden bez použití loutky a druhý s jejím použitím. Výsledky ukazují, že žáci se díky loutce dokáží více upnout k hodině, více si ji užijí, a především mezi sebou lépe komunikovat a více se seznámit. Dále je k diplomové práci připojené kvantitativní výzkumné šetření formou strukturovaného dotazníku, který zjišťoval využití loutky ve třídě a postoje učitelů k loutkám obecně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.