Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing soukromé kliniky Santé
Herlesová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Cinek, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem soukromé kliniky Santé. První, teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. Marketing ve zdravotnictví je první kapitolou teoretické části. Jsou zde vyznačeny odlišnosti marketingu ve zdravotnictví oproti jiným odvětvím a charakteristiky zdravotnického systému. Dále je zde definován produkt, ve zdravotnictví tedy poskytovaná služba. Marketingový mix je popsán nikoliv jako 4P, ale jako 4C. Následně je rozebrán praktický pohled na marketing zdravotnictví. Důležitá je spokojenost pacientů, která je měřena několika průzkumy, jako například nejlepší nemocnice, nebo projekt kvalita očima pacientů. Dále jsou rozebrány použité metody, je zde definován marketingový výzkum a strategie S-T-P. V praktické části je v úvodu představena společnost Santé. Následuje popis současné klientely společnosti, která je rozdělena na individuální klientelu a na firemní klientelu. Marketingový mix společnosti popisuje již zmíněné 4 složky C-mixu a dále se nachází SWOT analýza společnosti. Analýza konkurence se zabývá hlavními konkurenty společnosti Santé. Podstatným momentem této práce je výzkumný projekt, vytvořený právě pro účely této diplomové práce. Jedná se o vytvoření komplexního dotazníku zabývajícího se soukromými klinikami jako takovými. Analýza dat proběhla v několika rovinách, kdy otevřené otázky byly vyhodnoceny samostatně, uzavřené otázky byly zpracovány pomocí počítačového programu SPPS. Ke konci práce jsou doporučení pro firmu Santé vycházející z provedeného výzkumu a konfrontace teorie a praxe. Následuje závěr, tedy shrnutí práce, seznam použité literatury a přílohy, kde je například již zmíněný dotazník.
Řízení talentů
Herlesová, Hana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Lansky, Miroslav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na konfrontaci teorie a praxe v oblasti řízení talentovaných pracovníků. První část práce je zpracována výhradně na základě teoretických poznatků a odborné literatury. Je zaměřena především na vysvětlení pojmů talent a řízení talentů. Dále se pak zabývá jednotlivými oblastmi, na které je potřeba se v oblasti řízení talentů zaměřit. Druhou částí jsou naopak praktická východiska, procesy a programy společnosti IBM. Vzhledem k velikosti firmy je nutností takovéto procesy mít precizně připravené, a to nejen na papíře, ale také je uvést do praxe a dodržovat podmínky procesu pro zajištění jeho úspěšnosti. V této práci je popsán proces identifikace nových talentů, výběr, rozvoj a v neposlední řadě také udržení talentovaných pracovníků. Jednotlivé popisy oblastí jsou doplněny o obrázky a tabulky, aby daná problematika byla přehlednější. V této sekci práce je i částečně konfrontována teorie s praxí, jak se jednotlivé procesy a oblasti řízení společnosti IBM liší od teoreticky nadefinovaných oblastí řízení talentů. Důležitý je také odlišný pohled teorie a praxe na pojem "talent". Tato část je zpracována především na základě interních materiálů a rozhovorů s personalisty. Třetí část obsahuje shrnutí poznatků a závěry utvořené na základě porovnávání teoretické a praktické části. Ve čtvrté části tato práce hodnotí aktuální téma finanční krize a její vliv na oblast řízení talentů, především tedy z pohledu benefitů a bonusů pro talentované pracovníky. IBM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.