Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Social Responsibility in the Tourist Industry in the Czech Republic
Hemerková, Veronika
Hemerková, V. Společenská odpovědnost v cestovním odvětví, Česká republika. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2013. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou zodpovědností v cestovním odvětví v České Republice. Analýza byla provedena na základě kvantitativního výzkumu v cestovních kancelářích v Brně a okolí a následně byla zhodnocena současná situace z hlediska CSR. Dvě třetiny dotazovaných netušili, co pojem společenská odpovědnost znamená. Mohou se však chovat společenky odpovědně, aniž by o tom věděli. Na ostatní otázky odpovídali pouze ti, kterým tento pojem není cizí. Výsledky byly znázorněny graficky a poté vysvětleny. Ve vybraných cestovních kancelářích -- Čedok, Fischer a Student Agency byl výzkum proveden na základě polostrukturovaného rozhovoru a předem připravených otázek. Všechny vybrané cestovní kanceláře se nejvíce angažují v sociálním pilíři. Pro ekonomický pilíř byla doporučena zlepšení a to lepší informovanost o společenké odpovědnosti a šíření toho konceptu mezi zákazníky a širokou veřejnost. Všechna doporučení mohou zvýšit důvěryhodnost firem a také dobrou pověst mezi zaměstnanci, dodavateli a zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.