Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Position and marketing strategy of Habartline company on czech market
Kočišová, Dana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hejduk, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii podle teorie, ale i v praxi. Cílem práce je posoudit a zanalyzovat postavení a marketingovú strategii společnosti Habartline, která zákazníkům nabízí komplexní servis při výberu a instalaci svítidel. Analýza vychází z teoretických poznatků odborné literatury o marketingových strategiích, mixu a vlivu ostatních činitelů na firmu. Závěr práce vyhodnocuje postavení firmy v konkurenčním prostředí, ale i doporučení, na co by se měla společnost v budoucnosti zaměřit, a tím vylepšit své postavení.
Měnová politika Maďarské národní banky a možnost zavedení eura v Maďarsku
Londýn, Radek ; Durčáková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hejduk, Petr (oponent)
Jakákoli země dobrovolně se vzdávající vlastní měny ve prospěch jednotné měny ztrácí kurzový konvergenční kanál a konverguje skrze kanál inflační. Do jaké míy bude inflační kanál bolestivý, závisí na aktuální odlišnosti hospodářské úrovně příslušné konvergující ekonomiky a ekonomiky jednotné měnové zóny, v tomto případě eurozóny. Maďarsko sice můře euro přijmout, bude to však znamenat nepříjemný inflační proces spojený s četnými šoky pro tuto ekonomiku. Z dlouhodobého hlediska nemá Maďarsko šanci přijetí eura vzdorovat, ponechá - li si však alespoň ještě několik let forint, má minimálně vyhlídku na přijatelnou výši inflace, přirozenější konvergenční proces a možnost využívat k makroekonomické stabilizaci fiskální i monetární kanál, který v Maďarsku stojí právě téměř výhradně na kanálu měnového kurzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.