Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
K možnostem predikce připravenosti předškolních dětí na výuku ve čtení a psaní
Havlisová, Helena ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent) ; Kocurová, Marie (oponent)
Disertační práce je zaměřena na problematiku časné diagnostiky předpokladů ke čtení a psaní u dětí v předškolním věku. Zvolené téma je zpracováno zejména v kontextu prevence raných učebních obtíží . Teoretická část práce reflektuje některé základní aspekty a činitele ovlivňujíc! čteni a psáni , rozebírá významné okolnosti brzdicí nebo naopak facilitujíci jejich rozvoj , diskutuje především otázky předpokladů ke čtení a psaní a možnosti jejich poznávání . V empirické části práce jsou kvantitativně i kvalitativně analyzovány výsledky výzkumu zaměřeného na ověřováni vlastnosti standardizované screeningové zkoušky Testu rizika Poruch čteni a psaní pro rané školáky v populaci předškolních dětí ve věku 5,5 - 6,0 let a tím i ověřování možnosti jeho Využitelnosti pro diagnostiku připravenosti ke čteni a psáni u Předškolních dětí . Závěry výzkumu vyznívají ve prospěch využitelnosti tohoto nástroje po navržených úpravách , je konstatován jeho přínos i v pedagogické praxi . Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.