Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Variantní řešení výroby jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Strojní inženýrství předkládá návrh technologií použitelných při výrobě jezdce, který je součástí aretačního mechanismu vyráběného firmou TOKOZ a.s., a podává zhodnocení jejich vhodnosti. Zvažovanými technologiemi jsou odlévání, vstřikování kovového prášku (MIM), kombinace nekonvenčních metod dělení materiálu a ohýbání, konvenčního stříhání a ohýbání, stříhání a kontinuálního ohýbání tvarovými válci a přesného stříhání a ohýbání. Na základě porovnání parametrů jednotlivých technologií zejména z hlediska požadované přesnosti, nákladů na výrobu jednoho kusu a časové náročnosti byla jako nejvhodnější varianta zvolena z hlediska produktivity kombinace konvenčního stříhání a ohýbání a z hlediska přesnosti výroby kombinace přesného stříhání a ohýbání.
Výroba jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Jezdec je součástí aretačního mechanismu vyvinutého firmou TOKOZ a.s. Jedná se o součást komplikovaného tvaru a malých rozměrů z materiálu DC04 (ekvivalent 11 305.21). Jako nejvhodnější pro výrobu součásti byla vybrána technologie stříhání a ohýbání plechu v postupovém nástroji. Byl proveden návrh nástřihového plánu o jedenácti krocích a s ohledem na výsledky výpočtů předběžně zvoleny lisy LEXN 100 a Kaiser KSTU 1600. Následně byl navržen postupový jednořadý nástroj. Na základě těchto návrhů bylo provedeno i několik variant kalkulace ceny výrobku dle zvyklostí firmy TOKOZ. Podle výsledků kalkulace byl jako nejvhodnější zvolen lis Kaiser KSTU 1600.
Výroba jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Jezdec je součástí aretačního mechanismu vyvinutého firmou TOKOZ a.s. Jedná se o součást komplikovaného tvaru a malých rozměrů z materiálu DC04 (ekvivalent 11 305.21). Jako nejvhodnější pro výrobu součásti byla vybrána technologie stříhání a ohýbání plechu v postupovém nástroji. Byl proveden návrh nástřihového plánu o jedenácti krocích a s ohledem na výsledky výpočtů předběžně zvoleny lisy LEXN 100 a Kaiser KSTU 1600. Následně byl navržen postupový jednořadý nástroj. Na základě těchto návrhů bylo provedeno i několik variant kalkulace ceny výrobku dle zvyklostí firmy TOKOZ. Podle výsledků kalkulace byl jako nejvhodnější zvolen lis Kaiser KSTU 1600.
Variantní řešení výroby jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Strojní inženýrství předkládá návrh technologií použitelných při výrobě jezdce, který je součástí aretačního mechanismu vyráběného firmou TOKOZ a.s., a podává zhodnocení jejich vhodnosti. Zvažovanými technologiemi jsou odlévání, vstřikování kovového prášku (MIM), kombinace nekonvenčních metod dělení materiálu a ohýbání, konvenčního stříhání a ohýbání, stříhání a kontinuálního ohýbání tvarovými válci a přesného stříhání a ohýbání. Na základě porovnání parametrů jednotlivých technologií zejména z hlediska požadované přesnosti, nákladů na výrobu jednoho kusu a časové náročnosti byla jako nejvhodnější varianta zvolena z hlediska produktivity kombinace konvenčního stříhání a ohýbání a z hlediska přesnosti výroby kombinace přesného stříhání a ohýbání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.