Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Hausknechtová, Tereza
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice influencerů a sociálních sítí. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci doporučení k úspěšnému využití influencer marketingu jako součást marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.