Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Křesťanství ve výuce na českých gymnáziích
Hauserová, Alexandra ; Filipi, Pavel (vedoucí práce) ; Beneš, Ladislav (oponent)
Diplomová práce mapuje způsob, jakým se na českých čtyřletých gymnáziích vyučuje o křesťanství. Každá kapitola zpracovává jeden faktor, který výuku ovlivňuje. První kapitola se věnuje normativnímu dokumentu Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, který obsahuje základní penzum předepsaného učiva a z něhož vycházejí školní osnovy, obsažené ve školních vzdělávacích programech. Druhá kapitola srovnává školní vzdělávací programy několika gymnázií a sleduje, jaký prostor dostává křesťanství ve výuce v jednotlivých vyučovacích předmětech popřípadě ročnících studia. Třetí kapitola srovnává učebnice, které jsou používány jako pomůcky při výuce předmětů, jež byly ve druhé kapitole analyzovány jako stěžejní pro sdělování informací o křesťanství, tedy dějepisu, zeměpisu, českého jazyka a literatury a základů společenských věd. Čtvrtá kapitola rozebírá několik rozhovorů se studenty a obohacuje tak diplomovou práci o jejich názory na reálnou podobu výuky.
Křesťanství ve výuce na českých gymnáziích
Hauserová, Alexandra ; Filipi, Pavel (vedoucí práce) ; Beneš, Ladislav (oponent)
Diplomová práce mapuje způsob, jakým se na českých čtyřletých gymnáziích vyučuje o křesťanství. Každá kapitola zpracovává jeden faktor, který výuku ovlivňuje. První kapitola se věnuje normativnímu dokumentu Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, který obsahuje základní penzum předepsaného učiva a z něhož vycházejí školní osnovy, obsažené ve školních vzdělávacích programech. Druhá kapitola srovnává školní vzdělávací programy několika gymnázií a sleduje, jaký prostor dostává křesťanství ve výuce v jednotlivých vyučovacích předmětech popřípadě ročnících studia. Třetí kapitola srovnává učebnice, které jsou používány jako pomůcky při výuce předmětů, jež byly ve druhé kapitole analyzovány jako stěžejní pro sdělování informací o křesťanství, tedy dějepisu, zeměpisu, českého jazyka a literatury a základů společenských věd. Čtvrtá kapitola rozebírá několik rozhovorů se studenty a obohacuje tak diplomovou práci o jejich názory na reálnou podobu výuky.

Viz též: podobná jména autorů
1 HAUSEROVÁ, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.