Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Principy německého školského systému a jeho eventuální aplikace do českého školského systému na příkladu Gymnázia F.X. Šaldy v Liberci
Hartová, Michaela ; Botlík Nuc, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečasová, Pavla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá principy německého bkolského systému a jeho eventuální aplikací do českého bkolského systému na příkladu Gymnázia F. X. aaldy v Liberci. Cílem práce je na základě teoretické části, návbtěvy německého oddělení Gymnázia F. X. aaldy a subjektivního hodnocení žáků z dvou dotazníků zjistit, jaké principy německého bkolství vyhovují českým žákům. Teoretická část se zaměřuje na porovnávání německého a českého bkolského systému na příkladu Saska (konkrétně Gymnázia F. X. aaldy), případně Bavorska (partnerské bkoly LSH Wiesentheid). Jsou zde popsány odlibnosti ve struktuře bkolského systému, organizaci bkolního roku, klasifikaci a maturitní zkoubce. Poslední kapitola analyzuje německý bkolský systém z mezinárodního pohledu. Praktická část vychází z pozorování hodin českého i německého dějepisu maturitního ročníku Gymnázia F. X. aaldy (třídy 6N), a dotazníkového betření, které bylo následně třídě odesláno. Dotazník se dělí na dvě části - v první byli žáci testováni, aby se porovnalo, kolik informací si z obou hodin pamatují, a v druhé hodnotili vybrané aspekty německé výuky na gymnáziu (podobný dotazník vyplňoval i maturitní ročník 2021), přičemž identifikovali prvky, které jim vyhovují. Z výsledků vyplývá zájem o aktivní přístup v hodinách, projektovou výuku, hodnocení nejen za...

Viz též: podobná jména autorů
2 Hartová, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.