Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané nástroje získávání a výběru pracovníků v současnosti
Hapáková, Veronika ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bezpalec, Richard (oponent)
V této diplomové práci se věnuji vybraným nástrojům získávání a výběru uchazečů a to konkrétně klasickému formátu životopisů a sociálním sítím, jako je LinkedIn a Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury a internetových zdrojů obecně popisuji personální práci, a personalistiku, dále pracovníka a jeho pracovní výkon a motivaci. Důležitou součástí je představení způsobů získávání potenciálních uchazečů a pak popis používaných nástrojů, tedy popis životopisu a sociálních sítí. Praktická část se věnuje dotazníkovému výzkumu struktury a obsahu životopisů a pro uchazeče tak představuje unikátní pohled personalistů. Druhý výzkum se zabývá sociálními sítěmi a jejich využítím mezi personalisty. Tento výzkum probíhal formou řízených rozhovorů. Závěr práce shrne výsledky obou výzkumů.
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.