Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývojové trendy v marketingu
Hanzlíčková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých vývojových trendů v marketingu, podchytit jejich hlavní rysy a na konkrétních příkladech ukázat jejich použití. Dále pak pomocí dotazníku zhodnotit účinnost reklamní kampaně mobilního operátora Vodafone, která před třemi roky rozpoutala mnoho diskuzí, a která vykazovala prvky právě těchto nových trendů.
Marketingová strategie (konkrétní příklad)
Hanzlíčková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci se věnuji marketingové strategii společnosti Schneider Bohemia,s.r.o., popisuji zde její současnou marketingovou situaci, její aktivity a výzkum provedený v roce 2004. Cílem práce bylo shromáždit informace o marketingových aktivitách společnosti a dokázat důležitost marketingu v dnešní době plné konkurence.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hanzlíčková, Jaroslava
2 Hanzlíčková, Johana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.