Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Hampejsová, Julie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je Cloos Praha, spol. s r. o., která prodává svařovací techniku průmyslovým firmám v České republice a na Slovensku - jedná se tedy o B2B segment. Teoretická část se zabývá nejprve všeobecnými východisky pro tvorbu marketingové strategie a marketingového plánu a poté specifiky B2B marketingu. Ve druhé části je představena dceřiná společnost Cloos Praha, stejně jako německá mateřská společnost Carl Cloos Schweisstechnik GmbH a dále je věnována vlastní tvorbě marketingové strategie a marketingového plánu Cloos Praha pro rok 2014.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hampejsová, Jana
2 Hampejsová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.