Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací luxusní značky v prostředí sociálních sítí. Práce reaguje na dynamický růst významu sociálních sítí, který s sebou přináší v posledních letech mnoho změn a nových možností v rámci marketingové komunikace značky směrem k zákazníkům. Cílem je tyto teoretické poznatky o marketingu luxusní značky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter a Youtube, prezentované v první části práce, využít pro analýzu a zhodnocení současných aktivit na sociálních platformách luxusní české sklářské firmy LASVIT. Na základě výsledků analýzy jsou v závěrečné části diplomové práce formulována doporučení a konkrétní návrhy na rozšíření marketingových aktivit společnosti LASVIT na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.