Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.