Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Hakavcová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Drábek, Tomáš (oponent)
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu klíčové marketingové kampaně letošního roku jsou teoretické poznatky porovnány s praktickým uplatněním v jednotlivých fázích řízení kampaně -- přípravy, realizace a vyhodnocení s využitím nástrojů CRM. Cílem je ověření znalosti zákazníkových potřeb, schopnosti systematické práce s daty při cílení kampaně, využívání informačních technologií a vyhodnocení úspěšnosti exekuce marketingové komunikace. Výstupem analytické části diplomové práce je seznam doporučení při řízení marketingových kampaní pro zvýšení efektivity a maximalizaci hodnoty pro zákazníka jako klíčového faktoru pro budování dlouhodobého vztahu mezi bankou a klientem, jež je předpokladem plnění základního cíle existence firmy -- maximalizace zisku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.