Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poruchy pozornosti s hyperaktivitou - ADHD
Hainová, Barbora ; Michalová, Zdena (vedoucí práce) ; Čedík, Miloslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování úspěšnosti bývalých žáků speciální základní školy v dalších školských zařízeních. Chceme zjistit, jakým způsobem ovlivňuje specifická porucha chování jejich adaptaci na nová prostředí. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se ke specifických poruchám chování, se zaměřením na problematiku syndromu ADHD/ADD. Dále je zde popsán proces socializace ve všech věkových obdobích vývoje a rodina jakožto významný činitel při vytváření a formování základní společenských hodnot a postojů jedince. Empirická část je zaměřena na provedení průzkumu absolventů Speciální základní školy pro žáky s SPCH, který se týká jejich úspěšnosti v dalším vzdělávání na středních školách. Následuje zpracování dotazníků s údaji vyplněnými rodiči absolventů SpZŠ pro žáky s SPCH, které byly použity k potvrzení či vyvrácení námi stanovených hypotéz
Poruchy pozornosti s hyperaktivitou - ADHD
Hainová, Barbora ; Michalová, Zdena (vedoucí práce) ; Čedík, Miloslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování úspěšnosti bývalých žáků speciální základní školy v dalších školských zařízeních. Chceme zjistit, jakým způsobem ovlivňuje specifická porucha chování jejich adaptaci na nová prostředí. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se ke specifických poruchám chování, se zaměřením na problematiku syndromu ADHD/ADD. Dále je zde popsán proces socializace ve všech věkových obdobích vývoje a rodina jakožto významný činitel při vytváření a formování základní společenských hodnot a postojů jedince. Empirická část je zaměřena na provedení průzkumu absolventů Speciální základní školy pro žáky s SPCH, který se týká jejich úspěšnosti v dalším vzdělávání na středních školách. Následuje zpracování dotazníků s údaji vyplněnými rodiči absolventů SpZŠ pro žáky s SPCH, které byly použity k potvrzení či vyvrácení námi stanovených hypotéz

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.