Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje u vybraného řetězce
HUCL, David
Předmětem této bakalářské práce na téma "Podpora prodeje u vybraného řetězce" je identifikace nástrojů podpory prodeje, které vybraný řetězec využívá, analýza a porovnání jejich efektivity a navržení vlastního řešení, jak tuto efektivitu zvýšit. Nejdříve byl zpracován literární přehled, jehož cílem bylo získání znalostí o dané problematice marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje. Praktická část byla věnována charakteristice řetězce, identifikaci a hodnocení efektivity jeho stávajících podpor prodeje. Na tomto základě byla řešení navržena. Jejich vhodná aplikace přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků, která je základem každé úspěšné firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.