Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba vzdělávacího projektu v mateřské škole Úzkokolejnou železnicí za poznáním tradičních řemesel a profesí
HOUSEROVÁ, Vlasta
Cílem bakalářské práce je představit předškolním dětem prostřednictvím projektové výuky řemesla, která jsou pro město Kamenici nad Lipou tradiční. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část nese název: "Úzkokolejnou železnicí za poznáním tradičních řemesel a profesí" a zabývá se problematikou projektového učení, poodhalí pojem učení prožitkem a charakterizuje vývoj řemesel v regionu od historie po současnost. Praktická část s názvem: "Putování s mašinkou Emilkou" obsahuje celoroční projekt, ve kterém je zakomponováno deset řemesel, každé v jedné kapitole. Pro všechna řemesla jsou nabízeny aktivity zaměřené na všestranný rozvoj dětí ve věku od pěti do šesti let. Tyto činnosti jsou v jednotlivých kapitolách hodnoceny závěrečnou evaluací. Využití tématu v praxi je doloženo fotodokumentací.
Poruchy chování v období adolescence
HOUSEROVÁ, Vlasta
Téma: Poruchy chování v období adolescence Autor: Vlasta Houserová Diplomová práce 2008 Charakteristika práce: Téma mé diplomové práce odpovídá současnému celospolečenskému problému. Pojednává o výskytu poruchového chování mládeže. Teoretická část se zabývá jednotlivými poruchami chování a jejich příznaky. Dále pak objasňuje příčiny vzniku poruchového chování; vlivy, které působí na již vzniklou poruchu, a faktory, které ovlivňují, zda porucha vůbec vznikne. Nakonec práce představuje několik možností převýchovy, nápravy poruchového chování a způsoby prevence. V praktické části je zpracován průzkum výskytu jednotlivých poruch chování. Cílem je také porovnání výskytu poruch ve velkém a malém městě. Tento průzkum je prováděn formou dotazníku a rozhovoru s výchovnými poradci na jednotlivých školách.

Viz též: podobná jména autorů
1 HOUSEROVÁ, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.