Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybraného minipivovaru
HARBÁČKOVÁ, Iveta
Předmětem diplomové práce je marketingový mix vybraného minipivovaru. Diplomová práce má vytvořit reálný návrh produktu, ceny, propagace, distribuce a působení na našem trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou, na kterou je navázána praktická resp. analytická část, a aplikační, v níž bude provedena analýza využití marketingových nástrojů na vybraný minipivovar. Dále bude provedena SWOT analýza minipivovaru. Pro návrh efektivního marketingového mixu budou využity i výsledky vlastního marketingového výzkumu formou rozeslaného dotazníku "Analýza spokojenosti zákazníků s produkty minipivovaru".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.