Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lze doporučit ruský jazyk dětem se specifickými poruchami učení ? Na základě projevů specifických poruch učení ve výuce ruského jazyka
Hůlková, Taťjana ; Žofková, Hana (vedoucí práce) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Při výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
2 Hůlková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.