Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrovaná výuka vzdělávacích oborů zeměpis a přírodopis na 2. stupni ZŠ (s praktickou ukázkou výuky tematického obsahu biogeografie)
HŘAVOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce se zabývá integrovanou výukou, její aplikací u nás a v zahraničí a možnostmi jejího využití ve výuce zeměpisu a přírodopisu. Cílem práce bylo vytvořit výukové aktivity, které propojují tyto dva předměty ve vzdělávacím obsahu biogeografie. Celkem byly vytvořeny tři výukové aktivity zaměřené na rozšíření organismů na území Afriky, Austrálie a Oceánie a Ameriky. Aktivity jsou koncipovány tak, že do dvou z nich jsou integrovány i další předměty, konkrétně výtvarná výchova a český jazyk. Součástí práce je návrh konceptu výuky biomů a biogeografie a návrh uspořádání vzdělávacích obsahů ve vzdělávacích oborech zeměpis a přírodopis na 2. stupni základní školy.
Výuka první pomoci na druhém stupni základních škol
HŘAVOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá porovnáním vybraných škol z hlediska realizace výuky první pomoci a znalostí žáků, jimiž disponují. V práci je obsažena problematika první pomoci obohacená o nejnovější postupy a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo hlavní náplní práce. Osloveni byli žáci 9. tříd z 8 různých základních škol ze dvou krajů České republiky (Jihočeského kraje a Kraje Vysočiny), přičemž bylo získáno 252 respondentů. Skrze dotazníkové šetření bylo zjištěno, jak a kdy se na jednotlivých základních školách uskutečňuje výuka první pomoci. Dále byla získána data umožňující jisté porovnání znalostí žáků. V práci se ukazuje silný vliv mimoškolních aktivit a akcí spojených s první pomocí na znalosti žáků, kteří dané možnosti využili. Naopak se neprojevuje výrazný vliv způsobu výuky, který by bylo možné předpokládat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.