Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy of CBelektro company
Hézselyová, Alexandra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Bosakova, Lucia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní společnosti. Třetí kapitola se věnuje marketingovému mixu a SWOT analýze, která vyzdvihuje slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.